söndag 17 januari 2010

Mat och städa..

Det är planen för kvällen.

Var ute igår, träffade goda vänner och hade kul. Drack alldeles för mycket för att vara så pass pigg idag.

Nu ska jag ta ut hundarna i väntan på att maten dyker upp.

//

Trazzla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar